Hello from Belgium

Bram,ik woon in Zemst.Steeds welkom. Heb nu 4 jaar ervaring. Kan u informeren over up en downs, waar je moet op letten en wat je niet mag vergeten.

Mvg

Luc

Outlook voor Androidhttps://aka.ms/ghei36 downloaden

Hello Mergel,
Ik ben paul en woon in Heverlee.
Graag zou ik je ervaringen kennen met flow hives .
Ik ben beginner … binnen 10 dagen met eerste kast.
Misschien mogen we eens langskomen in Zemst?
mijn email is tiw789@yahoo.com
Beste groeten

Ok bel maar. 0475243643

Luc Mergeay

Outlook voor Android downloaden

Beste Luc,
Ik ben een beginnende imker uit Haacht. Ik ben volop bezig met een beginnerscursus imkeren en zou graag een Flow Hive kopen, maar zou wat meer info willen verzamelen over bijen houden in een Flow in België. Ik kwam op het forum terecht, waar ik conversaties kon terugvinden van o.a. jou met nog een aantal andere Belgen. Als ik me niet vergis, zou jij van Zemst zijn? Niet zo heel ver dus. Kan jij je ervaringen met de Flow delen? Is het te doen met ons klimaat voor een beginner? Of zou je, moest je het opnieuw moeten doen, anders aanpakken? Als ik rondhoor bij meer ervaren imkers, dan krijg ik wel de indruk dat ze het systeem niet goed kennen en er daardoor wat minder in ‘geloven’. Als ik de Flow info bekijk, zie ik vooral de voordelen ervan in. Alle info is dus welkom. Alvast erg bedankt!
Groeten,
Yasmina

Yasmine ik ben een paar jaar geleden gestopt met flow hive omdat de sluitingen niet meer dicht waren en de honing uit de flow hive wegdruppelde zonder dat je kon ingrijpen
. Als je meer info wil dan lucmergeay@hotmail.com

Hallo Luc,
Zie je antwoord nu pas. Ik stuur je nog even een apart mailtje :wink:

Groetjes,
Yasmina